פרקט עץ תלת שיכבתי

//פרקט עץ תלת שיכבתי
פרקט עץ תלת שיכבתי2020-01-04T20:20:18+02:00

פרקט עץ תלת שיכבתי

רוצים לשדרג את הבית עם פרקט עץ תלת שיכבתי?

חברתנו מבצעת עבודות לשידרוג האווירה והתחושה החמימה בבית עם פרקט עץ תלת שיכבתי בשל הייתרונות העצומים של פרקט התלת שיכבתי.

היתרונות של פרקט עץ תלת שיכבתי

פרקט עץ תלת שכבתי עשוי משלוש שכבות בעובי כולל של כ- 14 מ"מ. הפרקט מיוצר באופן מהונדס וכולל שכבת עליונה הנקראת מדרך, שכבה זו מיוצרת מעץ אציל קשה וטבעי בעובי של 3-4 מ"מ.
את השכבה העליונה מורחים במספר שכבות של לכה כדי ליצור שכבה עמידה בפני שחיקה ומעליה נהוג למרוח שמן איכותי בהתאמה לסוג העץ על מנת להעניק את המראה המבריק והיוקרתי.
מתחת לשכבת המדרך נמצאות שתי שכבות התשתית, לרוב שכבה אמצעית מעץ אורן ושכבה תחתונה קשיחה העשויה מעץ אורן, ליבנה או צפצפה.
כדאי לדעת כי פרקט תלת שכבתי נחשב לפתרון פופולארי ומקובל לריצוף דירות, בתים פרטיים, משרדים ומבנים שונים.
לפרקט התלת שכבתי יתרון בגלל עלות ההתקנה הזולה יחסית, מאחר וניתן להדביקו ישירות על הרצפה הקיימת, על תשתית ספוג או כרצפה צפה. התקנת הפרקט מהירה ואין צורך להמתין להתייבשות כך שניתן לעמוד על הרצפה מיד אחרי ההתקנה.
חשוב לציין כי ניתן להזמין פרקט תלת שכבתי במגוון מידות ורוחב, משלל סוגי עצים ואיכויות, וניתן לבחור בגוון לפי בחירה מתוך רשימה ארוכה.
למעשה, ניתן להזמין רצפת פרקט תלת שכבתי בשלל סגנונות ועיצובים, ביניהם סגנון קלאסי מעצים כמו מייפל, אלון, אגוז אמריקאי, מהגוני וכו'.
כמו כן, ניתן לבחור בסגנון הכפרי הפופולארי והמבוקש בקרב ישראלים רבים, מסוגי עץ שונים כגון אלון מעושן או אלון רסטיק.
יודגש כי פרקט תלת שכבתי נחשב לעמיד ביותר בגלל השכבה האמצעית המותקנת כאשר סיבי העץ מנוגדים לשכבה העליונה והתחתונה, וכך הפרקט עמיד יותר בפני שינויי מזג האוויר, והוא נחשב ליציב יותר בהשוואה לחלופות ולכן אינו סובל מדפורמציות.
יש לבצע תחזוקה אחת לכמה שנים על מנת לחדש את המראה הטבעי וכדי להסיר לכלוכים וכתמים שנוצרו עם הזמן.

גלריית פרקט עץ

צרו עימנו קשר

מגוון פתרונות לחיפוי משטחים לבית, למשרד ולגן.

WhatsApp chat
דילוג לתוכן