פרקט עץ רב שכבתי

//פרקט עץ רב שכבתי
פרקט עץ רב שכבתי2020-03-23T16:34:28+02:00

פרקט עץ רב שכבתי

מתלבט בין סוגי הפרקט השונים?

גלה את היתרונות המדהימים של הפרקט הרב שיכבתי!
פרקט רב שכבתי מהווה פתרון מושלם למבנים ציבוריים גדולים ולמבנים עם חימום רצפתי.
ניתן לתכנן ולייצר פרקט רב שכבתי ממגוון רחב של עצים, וכל לקוח יכול לבחור מתוך מבחר גוונים ורמות גימור. יש לציין כי הפרקט הרב שכבתי ידוע בעמידותו הגבוהה והוא גם יציב יותר לאורך זמן.
בפרקט רב שכבתי שכבת המדרך עבה יותר בהשוואה לפרק תלת שכבתי, לרוב ב-60% יותר משכבת המדרך בפרק תלת שכבתי.
כמו כן, לפרקט רב שכבתי מראה יוקרתי וטבעי מאחר והוא מיוצר מקורות עץ במראה של עץ מלא ברוחב הנע בין הטווחים 90 מ"מ ועד ל-180 מ"מ.
עמידות הפרקט מאפשרת להשתמש בקורות עץ ארוכים, עד לאורך של כמעט 250 ס"מ. לכן, פרקט רב שכבתי מתאים במיוחד לריצוף של חללים גדולים בשטחם ומתאים גם למבנים ציבוריים ענקיים.
כאמור, פרקט רב שכבתי מציע מראה יוקרתי מושלם ומרהיב, ניתן לבחור מתוך מגוון גוונים ורמות גימור, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ועל פי תכנון אדריכלי ודרישות עיצוב הפנים.
כיום בבתים רבים נהוג להתקין חימום תת רצפתי ופרקט רב שכבתי מהווה את הפתרון המושלם מעל צינורות ותשתית החימום, בגלל העמידות הגבוהה והאפשרות לרצף באמצעותו שטחים גדולים.
כדאי לדעת כי ניתן לחדש את שכבת המדרך של הפרקט ולכן פרקט זה מאריך ימים ויכול לשרת נאמנה את הדיירים למשך עשרות שנים ויותר. בנוסף, ראוי לציין כי פרקט רב שכבתי נראה ומרגיש בדיוק כמו פרקט גושני או כל פרקט מעץ מלא אחר, אך עמידותו גבוהה יותר בגלל השכבות העמידות והיציבות הגבוהה בגלל אופן הייצור של הפרקט הרב שכבתי.
כאשר רוכשים פרקט רב שכבתי מומלץ לבחור בפרקט מאיכות גבוהה שעבר תהליך ייבוש טבעי של מספר חודשים כיוון שהוא עמיד ויציב יותר בהשוואה לפרקט רב שכבתי שעבר תהליך יבוש מלאכותי.

צרו עימנו קשר

מגוון פתרונות לחיפוי משטחים לבית, למשרד ולגן.

WhatsApp chat
דילוג לתוכן