טיפים לבחירת פרקט

בבואכם לרכוש פרקט ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון אשר יקלו עליכם בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורכם. פרקט למינציה מוגדר על ידי 4 מאפיינים עיקריים:

1. דרגת שחיקה: נעה מ- Ac3 עד Ac5 כך שדרגת השחיקה הטובה ביותר הינה Ac5 .אלמנט נוסף של דרגת שחיקה הוא הספרור הנע מ- 23 עד 33. דרגת השחיקה הפופולרית ביותר לשימוש ביתי הינה Ac4 -32, עובי 8 מ"מ קליק היקפי. דרגת השחיקה המתאימה ביותר לשימוש תעשייתי הינה AC5-33 שהוא פרקט מסיבי יותר.

2. עובי הפרקט הינו אלמנט נוסף והוא נע בין 7 מ"מ ל- 12 מ"מ.

3. סוג חיבור: אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לשים להם דגש הוא סוג החיבור. לדוגמה לחברת כרונו אורגינל יש חיבור מסוג קליק היקפי + קפיץ המאפשר נעילה טובה גם בטווח הרחוק. עקב תנועתיות של הפרקט יש לו נטייה להיפתח בדופן הצרה, לכן האלמנט של הקפיץ גורם למשיכה חזרה וכך הפרקט ייראה טוב לאורך זמן. קיימים 12-15 סוגי חיבור. המומלץ ביותר הוא קליק היקפי + קפיץ.

4. אטום / לא אטום: פרקט למינציה אינו עמיד במים אבל לחלק מהדגמים יש עמידות גבוהה יותר. ניתן לזהות זאת על ידי דופן הפרקט שהוא בצבע ירקרק, הנותן עמידות יותר גבוהה ובמקרה של נזילת מים יהיה עמיד יותר מיתר הדגמים.

קיים מגוון דגמים עצום של פרקט למינציה מתוצרת אירופאית או סינית. ישנו יתרון מובהק לבחירה של פרקט מיצרנים אירופאים עקב שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המתבטאת באיכות החיבורים, רמת השחיקה והאלמנט העיצובי. פרקטים איכותיים במיוחד הם של היצרנים כרונו אורגינל, בלטריו, קנדל וקוויק סטפ.

אנו משווקים פרקטים של מרבית היצרנים הנמכרים בארץ.

קשור ומומלץ – ריהוט משרדי

צרו עימנו קשר

מגוון פתרונות לחיפוי משטחים לבית, למשרד ולגן.